Jump to content

dutch fur lovers

bontje3

Recommended Posts

27 minutes ago, Billybob said:

Heerlijk ding!

Helaas ruikt hij wel erg naar rook. Valt daar nog iets aan te doen? Heeft al een dag buiten in de storm/wind gehangen

3 hours ago, tom30 said:

Helaas ruikt hij wel erg naar rook. Valt daar nog iets aan te doen? Heeft al een dag buiten in de storm/wind gehangen

Ah ja, dat is echt klote. En ik durf niet te zeggen wat er aan te doen is behalve professioneel laten reinigen, maar dat kan niet op veel plekken. Mijn blauwvos is helaas ook niet geurloos. Niet storend, maar ik had liever niks geroken. Dat komt meer door de leeftijd.

Wat eventueel nog zou kunnen helpen: ik heb in mijn kast schaaltjes met rijst, afgedekt met stof met wat druppels geurolie. Na verloop van tijd gaan je bontjassen hiernaar ruiken. Daarnaast gaat het vocht tegen.  

5 hours ago, FullLengthFox said:

Wat eventueel nog zou kunnen helpen: ik heb in mijn kast schaaltjes met rijst, afgedekt met stof met wat druppels geurolie. Na verloop van tijd gaan je bontjassen hiernaar ruiken. Daarnaast gaat het vocht tegen.  

Goeie tip, dankjewel! Inmiddels na 4 dagen buiten en voor het open raam hangen is de lucht wel zo goed als verdwenen:)

• Like 1

On 11/27/2024 at 7:24 PM, tom30 said:

Ai, dat is erg vervelend, maar mooi dat de geur er nu uit is. Mooie jas trouwens. Wat voor maat is het?

Ik heb ook eens een bontjas van marktplaats gekocht die stonk naar rook. Toen zelfs nog gepast, maar rook destijds eigenlijk niks. Ik dacht er ook niet aan om aan de mouwen en zo te snuffen... Heb hem uiteindelijk weggegooid, erg jammer. Volgende keer maar een tijdje voor het raam hangen.

23 minutes ago, Zacht Bont said:

Ai, dat is erg vervelend, maar mooi dat de geur er nu uit is. Mooie jas trouwens. Wat voor maat is het?

Ik heb ook eens een bontjas van marktplaats gekocht die stonk naar rook. Toen zelfs nog gepast, maar rook destijds eigenlijk niks. Ik dacht er ook niet aan om aan de mouwen en zo te snuffen... Heb hem uiteindelijk weggegooid, erg jammer. Volgende keer maar een tijdje voor het raam hangen.

Dat is zonde ja:(

Volgens mij maat 38/40. 125-130cm lang

Who likes to play this weekend by us with our collection furs, Enjoy and come, give me a message if you like...