Jump to content

Svensk som gillar päls , nå fler?


Furviking96

Recommended Posts

Tjena!

25 årig kille här, som också gillar päls:D Kul att läsa någon annan från Sverige. Var bor du någonstans?

PS: jag är inte svensk -- jag kom med de andra fransmännen från Le Fourrure Club 😄 --, men har bott i Sverige i ett par år med mina pälsar.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Furviking96 said:

Svensk som gillar päls 

23 årig kille 

fler som gillar pälsar här? 
vore kul att lära känna nån svensk 👍🏻

Hej! Här har du en Stockholmare som älskar päls och har många. 

 

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, picarenne said:

Tjena!

25 årig kille här, som också gillar päls:D Kul att läsa någon annan från Sverige. Var bor du någonstans?

PS: jag är inte svensk -- jag kom med de andra fransmännen från Le Fourrure Club 😄 --, men har bott i Sverige i ett par år med mina pälsar.

Hur många pälsar har du? 🙂

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, FurSwede said:

Hur många pälsar har du? 🙂

Jag har 2 rävpälsar, 1 som jag tror är sheared beaver och några accessoarer 😄 Också en mink som jag tänker sälja för den är för stor för mig.

Du då?

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, FurSwede said:

Jag har 13 pälsar, mink, räv, coyote, chinchilla, finn raccoon, och fårskinnspälsar. Plus massa accessoarer och så

Oooh wow, det låter som en dröm. Var köpte du dem? Jag har aldrig haft varken chinchilla eller coyote pälsar men är mycket intresserad.

Link to comment
Share on other sites

Hej! 

Kul att se fler från Sverige som gillar päls. Har en del jackor, mössor, vantar och kragar i päls. Heter Furfun87 på instagram om någon vill snacka mer där.

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 11/5/2023 at 12:19 PM, FurSwede said:

Vad spelar det för roll var jag köpt dom?

Jag har inte hittat många pälsbutiker i Sverige... bara för att veta och få lite inspiration.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...