Jump to content

dutch fur lovers


bontje3

Recommended Posts

Hoi ik ben Sanne, 42, en woon in Amsterdam. Mijn vriend heeft mij een tijdje geleden verteld dat hij een Fetish heeft voor zacht bont. In het begin wist ik niet zo goed wat ik ermee moest maar inmiddels hebben we samen meerdere lekkere zachte jassen gekocht van imitatiebont. Ik vind het lekker om het zachte bont op mijn huid te voelen en mijn vriend wordt er enorm geil van als ik de jassen voor hem aantrek. Mijn vriend is niet echt een prater over zijn fantasieën en wordt snel verlegen als ik hem vraag wat hij lekker vindt. Daarom vind ik het leuk om via deze site te chatten en jullie ervaringen en fantasieën en tips uit te wisselen. Ik zoek geen seks met andere mannen en hoop dat jullie begrijpen dat ik gelukkig ben met mijn vriend maar vind het wel inspirerend en opwindend om te chatten.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, mandarijntje said:

Hoi ik ben Sanne, 42, en woon in Amsterdam. Mijn vriend heeft mij een tijdje geleden verteld dat hij een Fetish heeft voor zacht bont. In het begin wist ik niet zo goed wat ik ermee moest maar inmiddels hebben we samen meerdere lekkere zachte jassen gekocht van imitatiebont. Ik vind het lekker om het zachte bont op mijn huid te voelen en mijn vriend wordt er enorm geil van als ik de jassen voor hem aantrek. Mijn vriend is niet echt een prater over zijn fantasieën en wordt snel verlegen als ik hem vraag wat hij lekker vindt. Daarom vind ik het leuk om via deze site te chatten en jullie ervaringen en fantasieën en tips uit te wisselen. Ik zoek geen seks met andere mannen en hoop dat jullie begrijpen dat ik gelukkig ben met mijn vriend maar vind het wel inspirerend en opwindend om te chatten.

Welkom! Leuk om te horen dat jullie dit zo samen ontdekken! En beide geïnteresseerd zijn in bont is iets wat in Nederland toch vaak beetje gek naar wordt gekeken.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Hoi allemaal, ik heb een skype account onder coleap45 deze gebruik ik voor chatten over bont. Ben reeds 59 getrouwd en heb een bontfetish. Eerste herinnering met prettig gevoel stamt van begin jaren zestig. Daarna is het steeds belangrijker geworden. Mijn vrouw verwent me wel met bont verder loop ik in de winter met bontgevoerde jassen. Ik ben te oud om er niet meer van te durven genieten. Heb je zin in chatten contact me dan op Skype onder coleap45.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 8 months later...
  • 7 months later...
On 8/24/2020 at 4:32 PM, mandarijntje said:

Hoi ik ben Sanne, 42, en woon in Amsterdam. Mijn vriend heeft mij een tijdje geleden verteld dat hij een Fetish heeft voor zacht bont. In het begin wist ik niet zo goed wat ik ermee moest maar inmiddels hebben we samen meerdere lekkere zachte jassen gekocht van imitatiebont. Ik vind het lekker om het zachte bont op mijn huid te voelen en mijn vriend wordt er enorm geil van als ik de jassen voor hem aantrek. Mijn vriend is niet echt een prater over zijn fantasieën en wordt snel verlegen als ik hem vraag wat hij lekker vindt. Daarom vind ik het leuk om via deze site te chatten en jullie ervaringen en fantasieën en tips uit te wisselen. Ik zoek geen seks met andere mannen en hoop dat jullie begrijpen dat ik gelukkig ben met mijn vriend maar vind het wel inspirerend en opwindend om te chatten.

Hoi Sanne,

Ik doe erg mijn best om je te bereiken maar ik kan je geen PM sturen. Ik zie dat je vaak online bent en je verhaal spreekt mij enorm aan, ik bevind mezelf namelijk in eenzelfde situatie (alleen dan ben ik de man). Ik hoop met je te kunnen chatten. Misschien kan jij mij een PM sturen?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 5/9/2022 at 8:04 PM, Fur fetish said:

Wie woont er in Nederland en heeft een bondjas en wilt mij een 20jqrige jongen verwennen

Hi, Zou je wel is lekker willen verwennen hoor. Hebben veel nepbontjassen en bontplaids. Als je lief bent mag je er misschien wel eentje hebben...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Leuk om te lezen dat hier zoveel Nederlanders zijn! Ik volg dit forum al een tijdje als gast maar heb nu ook een profiel aangemaakt. Ben in de 40 en heb al vanaf hele jonge leeftijd een fetish voor imitatie en echt bont. Lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen en ook met andere mannen en jongens te chatten over dit geheimpje wat ik al jaren heb. Ik val op vrouwen maar merk dat als het over bont gaat, ik soms ook wel wat nieuwsgierig ben hoe het is om deze fantasieën ook eens met andere mannen/jongens te delen… stuur mij gerust een PM

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, JasperNL said:

È bello leggere che ci sono così tanti olandesi qui! Seguo questo forum da un po' come ospite ma ora ho anche creato un profilo. Ho 40 anni e ho avuto un feticcio per l'imitazione e la vera pelliccia fin dalla tenera età. Penso che sarebbe divertente scambiare esperienze e chiacchierare con altri uomini e ragazzi di questo piccolo segreto che ho da anni. Mi piacciono le donne, ma nota che quando si tratta di pellicce, a volte sono un po' curioso di sapere com'è condividere queste fantasie con altri uomini/ragazzi... sentiti libero di mandarmi un PM


Hi, I'm not Dutch, but I share your observations. I'm a totally straight guy and I really like women but I also chat about fur fetish with men who share the same passion. I think I'm not attracted to them as men, but as people who experience the same emotions and sensations I do using furs

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, FurLover97 said:


Hi, I'm not Dutch, but I share your observations. I'm a totally straight guy and I really like women but I also chat about fur fetish with men who share the same passion. I think I'm not attracted to them as men, but as people who experience the same emotions and sensations I do using furs

I'm the same, im not gay but also enjoy a bir of exchane on fur experiences.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hallo, Wens gaarne contact met andere bontliefhebbers. Of je nu van van echt of fake houdt maakt me niet uit. Add me on Facebook, skype or here as furlover77 or send me an mail thrue [email protected]  Zou graag andermans collectie willen zien, voelen en mogelijk aan hebben. Wij hebben 2 kasten vol furs en een kledingrek, furblankets en meer.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb echt grote moeite om vrouwelijke modellen te vinden die met echt bont op de foto willen.
(gewoon als fashion, met kleren er onder aan 😉 )
95% haakt af als het om echt bont gaat...

Toch jammer... 
maar goed, zo af en toe lukt het wel, alhoewel de meeste het dan alsnog voor 1x voor de foto willen doen
en er maar een paar echt plezier hebben in het dragen van bont... Maar het dan zelf weer niet dragen vanwege omgeving of bang voor reacties... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ze zijn er toch wel want op Instagram bijvoorbeeld zijn er best veel. Misschien hebben velen toch een soort gedachte dat je misschien bijbedoelingen hebt. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 7/1/2015 at 1:41 PM, harvey specter said:

Hee, woon in Noord-Holland en ben 22 jaar,

Heb al lange tijd een liefde voor bont, heb meerdere vossen- kragen/stola´s en een wolf bontvest.

Kom graag in contact met andere bontliefhebbers via PM of mail.

Wij vinden het ook altijd leuk om met anderen te kletsen of te ontmoeten, laat maar horen...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hooii ook uit Nederland hier. Ik ben nieuw op dit forum en kijk uit naar het ontmoeten van bontliefhebbers :). Heb aardig wat bont maar goed mijn verslaving houdt niet op haha.

Sta ook open om te meeten met een leuke jongen!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 8/10/2023 at 8:51 AM, furprince said:

Hooii ook uit Nederland hier. Ik ben nieuw op dit forum en kijk uit naar het ontmoeten van bontliefhebbers :). Heb aardig wat bont maar goed mijn verslaving houdt niet op haha.

Sta ook open om te meeten met een leuke jongen!

Contact is altijd hier mogelijk, via de mail; [email protected] of Insta of FB; furloverNL

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Heey,

Ik ben Thijs, en heb al sinds ik Cruella (originele Cartoon) voor het eerst zag, toen ik like 7 was. Een bont fetish ontwikkeld. En ik hou er van!

Ik heb 2 jassen maar komen er meer, ik doe aan drag (thuis) en gebruik daar altijd bont bij. Ook ben ik zeker in om mensen te ontmoeten, ik ben biseksueel en 27 jaar oud. Het liefst ben ik op zoek naar een leuke,bont liefhebbende en dominante vrouw. Leeftijd 20+ tot 60

Maar voor mannen sta ik zeker ook open om te ontmoeten en elkaars collectie te bewonderen met daarbij nog enige activiteit

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 8/10/2023 at 8:51 AM, furprince said:

Hooii ook uit Nederland hier. Ik ben nieuw op dit forum en kijk uit naar het ontmoeten van bontliefhebbers :). Heb aardig wat bont maar goed mijn verslaving houdt niet op haha.

Sta ook open om te meeten met een leuke jongen!

Heb je zin as. zaterdag? Lekker elkaar verwennen in/op bont...

Link to comment
Share on other sites

Hoi,

Ik ben Dirk en heb ook een fetish voor bont.

Heerlijk om naar te kijken, evt dragen en voelen.

Gelukkig komt de winter er weer aan.

Ik kom graag in contact mer nederlandse bont lovers om erover te praten enz.

Stuur me een bericht :)

Groeten, Dirk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...