Jump to content

dutch fur lovers


bontje3

Recommended Posts

22 hours ago, FullLengthFox said:

Dag Dirk, welkom op het forum. Je kunt een bericht sturen als je wilt. 

Hallo, bedankt voor je bericht. Bericht proberen te versturen alleen lukt het niet, je kunt geen berichten ontvangen?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Dirk-Fur said:

Hallo, bedankt voor je bericht. Bericht proberen te versturen alleen lukt het niet, je kunt geen berichten ontvangen?

Zeker wel, ik heb je een DM gestuurd. 

Link to comment
Share on other sites

Hoii,

Mijn naam is Marlo en ik ben nieuw op deze website en dit forum. Ik ben een 21 jarige jongen uit Gelderland die interesse heeft om mensen te leren kennen en ontmoeten met dezelfde interesse als ik. Dus aarzel niet om mij een bericht te sturen of een vraag te stellen! 

Ik heb altijd al zachte dingen interessant heb gevonden. Als kind kon ik het bijna niet laten om even te voelen aan een zachte jas of een zacht vest die ik zag hangen. Helaas heb ik nog niet de kans gehad om (imitatie)bont aan te hebben en heb ik het hiervoor altijd bij variaties van fleece gehouden. Voor nu heb ik een aantal dekens en een paar onesies die ik regelmatig draag.

Ondanks dat ik zelf helaas (nog) geen bont heb zou ik graag meer ervaringen willen op doen en willen leren van de ervaringen van anderen hier. Als je denkt dat je iets leuks kunt vertellen of je wilt een newbie je collectie laten zien/voelen dan hoor ik het heel graag!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hoiii, 

Ik ben @furlover09 (zowel hier als op insta)! Ik heb niet zo’n hele grote collectie, ik vind het leuk om mensen te ontmoeten en hun verhaal te horen. Mocht ik hier niet op reageren dan hebben jullie mij een berichtje sturen via instagram! Ik ben trouwens 23 jaar en woon vlakbij Utrecht 🙂

 

Spreek ik je snel?😉

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hey everyone, we are a Dutch couple. I'm a furlover and like also contact with others. Contact me here or in mail true [email protected] Ask us what you wanna know. You get always answer. Also about sensual stuff. 

Iedereen die graag wil praten over (nep)bont of is onze collectie wil zien, mail via [email protected] Vraag wat je wilt weten en we antwoorden altijd. Ook over intieme dingen. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hallo, ik kwam dit forum tegen en besloot toch maar even te reageren.

Als je wilt beginnen met bont kun je prima met imitatie beginnen. Imitatiebont kan ook heerlijk zacht zijn en je hebt erg grote plaids beschikbaar met mooi, zachte lange jaren. Hetzelfde geldt voor jassen. Op marktplaats zijn vaak prima tweedehands jassen te koop van imitatiebont, met bont als voering of juist buiten. Het is heerlijk om een bontjas binnenstebuiten te dragen, ook al is het nep.

Het nadeel van imitatiebont is dat het kan gaan 'klonteren'. De haartjes vormen samen tot klont waardoor het minder zacht aanvoelt en er gewoon lelijk uitziet. Daarnaast kan het bont platgedrukt worden waardoor de haartjes plat blijven liggen. Dit krijg je bijna niet ongedaan, maar als je zuinig bent kun je wel lang plezier hebben van imitatiebont, zeker van een jas. 

Imitatiebont is dus op het zachtst als het nieuw is. De spoeling kan daarom snel zijn in wat je koopt, maar jaarlijks ben je er geen duizenden euro's aan kwijt.

Een andere tip om je eens lekker te verwennen in heerlijke zachtheid is zo'n pluche dierenpark. Het pluche voelt geweldig zacht en opwindend! Hiermee ben ik begonnen en het was geweldig. 2 over elkaar zodat het zacht was van binnen en ook knuffelzacht van buiten. Een pak kost ongeveer 50 euro bij een feestwinkel.

Iets duurder imitatiebont is er ook. Je kunt plaids en ook jassen) laten maken van kwaliteitsbont. Bij fauxthrow.com kun je het bont kiezen wat je wilt en deze eventueel dubbelzijdig laten verwerken tot plaid. Hier heb ik een 1,5 x 3m dubbelzijdig bontplaid besteld om heerlijk zacht in te kunnen wikkelen en onder te slapen. Het was eigenlijk meer een deken, haha!

Heb je wat meer te besteden, tja dan komt het echte bont in de buurt. Echt bont is toch wat duurzamer en gaat wat mij betreft beter om met de eerdergenoemde slijtage als je ermee speelt. Bont kan erg zacht zijn, maar ook hierin heb je verschil. Zelf heb ik geen ervaring met verschillende soort als coyote, wolf of nerts. Konijn eens gehad, hoeft van mij niet meer. Ik zweer bij vos.

Op marktplaats is ook aardig wat handel in bontjassen, maar let wel op van wie je het koopt. Er zitten volgens mij verkopers tussen die jassen doorverkopen nadat ze er zelf mee gespeeld hebben. Die jassen heb ik persoonlijk liever niet. Check de bron, omschrijving, overig aanbod etc om jezelf te overtuigen dat het een gedragen jas is.

Als laatste kun je natuurlijk nieuw kopen en ben je in controle over alles. Dat is vanwaaruit ik dit schrijf. Begin dit jaar heb ik een double sided fur costume gekocht bij Samaras furs en heb hem momenteel aan. Van binnen en van buiten helemaal van bont, met bontlaarzen en bontwanten. De rits kan helemaal dicht tot aan de bovenkant en het is overheerlijk om te dragen

Nadeel is wel dat het wat haart, maar ja, je kan niet alles hebben (hoewel het wel voelt alsof dat zo is 😉).

Bovenstaande is min of meer het pad dat ik heb bewandeld.

Edited by Zacht Bont
Link to comment
Share on other sites

Hiero Groningen zowel stad als provincie. Bont Fetisj, Verscheidene nepbont jassen 4 nertsen en 1 konijn

Droom is om nog eens een full length vos jas te bezitten, en dan liefst een Golden fox

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hier dutchboy uit Noord-Brabant. Ben 39 jaar en al jaren een 'lurker' op dit forum, weinig gepost. Mijn vrouw en ik zijn beide echte bontfans. Heb zelf een bomberjack van rex konijn en een volle lengte blauwvos waarmee ik er graag op uit ga. Mijn vrouw heeft een grotere collectie van konijn, nerts (3x), vos (12x in alle soorten en maten), lynx en 2 wasbeer parka's. Leuk om eens met de newbies te spreken!

Link to comment
Share on other sites

Hi Dutchboy, welkom terug. Ik denk dat de grootte van jullie collectie vergelijkbaar is met die van ons. Ben bepaald geen newbie ha ha maar als je toch eens wilt discussiëren dan krijg je altijd reactie van mij als je een DM stuurt. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Dag allemaal, ik ben Willem, een 58-jarige schrijver uit Noord-Holland, en ik heb altijd al van zachte dingen gehouden (ook van grote borsten en dikke vrouwen dus, maar daar gaat het hier niet om), te beginnen met de Sole Mio dekens van mijn ouders, toen ik nog een klein jongetje was en inmiddels ook mohair en angora truien (bij anderen) en bont en schapenvachten om mee te spelen. Ik heb (nog) geen echte bontjas (als ik er een koop wil ik meteen een enorme dikke witte) maar wel veel schapenvachten die volgens mij zachter zijn dan nepbont, al heb ik dat nooit vergeleken. Ik hou ook erg van literotica over bont en ik kan iedereen de verhalen van deze 'Smother' https://www.literotica.com/stories/memberpage.php?uid=1024990&page=submissions aanbevelen. Ik zal af en toe eens lezen wat er hier op de site verschijnt. Graag hoor ik tips waar ik (evt betaald) met vrouwen kan chatten, die deze fetish ten volle begrijpen

Link to comment
Share on other sites

Welkom @Willem, ik schrijf ook graag verhalen al ben ik geen schrijver. Ik ben benieuwd of je in die hoedanigheid nog iets doet met je fetisj. Als je zelf alleen schapenvachten hebt dan heb je nog heel wat te ontdekken. Ik ken de verhalen van Smother en heb er ook een ebook van gemaakt (zie andere topics hier). Er is ook een topic over webcam dames. 

Link to comment
Share on other sites

On 1/4/2021 at 1:13 PM, Limbfur said:

Hey @mandarijntje ,het lijkt me erg leuk om met bont liefhebsters in contact te komen! Gewoon een leuke chat!

 

Chatten over bont of bontkraag, ik houd mij aanbevolen. Ik ben net nieuw hier 

Link to comment
Share on other sites

On 2/2/2023 at 3:25 PM, JasperNL said:

Leuk om te lezen dat hier zoveel Nederlanders zijn! Ik volg dit forum al een tijdje als gast maar heb nu ook een profiel aangemaakt. Ben in de 40 en heb al vanaf hele jonge leeftijd een fetish voor imitatie en echt bont. Lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen en ook met andere mannen en jongens te chatten over dit geheimpje wat ik al jaren heb. Ik val op vrouwen maar merk dat als het over bont gaat, ik soms ook wel wat nieuwsgierig ben hoe het is om deze fantasieën ook eens met andere mannen/jongens te delen… stuur mij gerust een PM

Ha Jasper, het lijkt mij verhaal wel. Lijkt me leuk om te chatten. Ik ben vooral helemaal weg van bontkragen op een stoer jack. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hallo allemaal,

 

Ik was benieuwd of dit topic nog enigzins actief is. Ik ben een 25 jarige jongen uit Utrecht. Heb sinds ik mij kan heugen al een zwak voor zachte dingen. De eerste herinnering is een bontjas die bij mijn tante in de kast hing, waar ik in de kleerkast verstopte toen we verstoppertje speelden als kinderen. Sinds een klein jaar mijn fetisj voor bont opgebiecht aan mijn vriendin. We hebben nu een bontjas gekocht en wat andere zachte attributen welke wij bijvoorbeeld gebruiken tijdens bondage. Ik kom graag in contact met anderen om hierover te praten en fantasieën en ervaringen te delen wat ik erg leuk vind. Ik en mijn vriendin houden ons ook graag aanbevolen voor een feestje met meerdere personen of stellen waarbij we bont kunnen gebruiken.

Groetjes!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...